joi, 10 ianuarie 2013

Bomboane Raffaello

Inca mai am in memorie secvente din scoala generala de la lucru manual cand am facut aceasta reteta pentru prima oara! Am pastrat reteta pana azi. :)





Ingrediente:

-250 g. unt nemtesc
- 200 g. zahar pudra*
- 150 g. nuca de cocos
- 200 g. lapte praf
- 2-3 plicuri de zahar vanilat


Preparare:

Se freaca untul cu o lingura si se arunca apa care iese din el, apoi se freaca cu laptele praf pus treptat. Se adauga zaharul pudra, jumatate din nuca de cocos si zaharul vanilat si se amesteca bine.
Se fac bilute care se pot umple cu alune de padure (fara sare), stafide, nuci, sau visine.
Se tavalesc prin nuca de cocos.
Se pun la rece si consuma dupa 3 ore.


* am dat zahar tos prin rajnita de cafea si l-am facut zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu