vineri, 28 decembrie 2012

Carnati

Nu prea mananc carne de porc sau vita dar deh, de Craciun, asa fiind obisnuita din copilarie, parca imi vine pofta de carnati... :)


Ingrediente:

- carne de porc
- usturoi
- cimbru
- boia de ardei dulce si iute (optional)
- sare si piper
- intestine subtiri de porc



Preparare:

Va sfatuiesc sa luati carne macra si sa o dati prin masina de tocat impreuna cu usturoiul si ceapa, eu la 3 kg de pulpa de porc am pus cam 15 catei de usturoi.
Se condimenteaza si se umplu intestinele.
Fiind frig afara, i-am lasat pe culme in balcon 48 de ore.


Din 2 kg de carne am facut caltabosi: am amestecat carnea tocata cu cca. 2 cani de orez si cca. 8 cepe mari. Am condimentat cu sare, piper si cimbru si am bagat compozitia tot in intestin subtire (el de obicei se baga in intestin gros dar eu nu am avut).
Se lasa cateva ore la rece apoi se fierb cca. 30 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu